SAKARYA İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ
SAPANCA İLÇE DEVLET HASTANESİ
Kurumsal
Tarihçe
Kurumsal Misyon Vizyon ve Değerlerimiz
Hastane Yönetimi
Başhekim
İdari ve Mali İşler Müdürü
Sağlık Bakım Hizmetleri Sorumlusu
Bilgi Güvenliği
Organizasyon Şeması
Kalite Yönetimi
2025 Yılı Eğitim Planı
Kalite ve Verimlilik Birimi Çalışmaları
2023
2024
2025
Bölüm Kalite ve Verimlilik Sorumluları
Komitelerimiz
Eğitim Komitesi
Hasta Güvenliği Komitesi
Tesis Güvenliği Komitesi
Enfeksiyon Kontrol komitesi
Klinik Kalite İyileştirme Komitesi
Çalışan Güvenliği Komitesi
Hizmet Kalite Standartları
Kurumsal Amaç ve Hedefler
Kalite Organizasyon Şeması
Kalite Politikamız
Kurumsal İletişim Stratejileri Prosedürümüz
Kalite ve Verimlilik Birimi Çalışanlarımız
Tıbbi Birimler
Tetkik Birimleri
Röntgen
Laboratuvar
Tedavi Birimleri
Dahiliye Polikliniği
Çocuk Polikliniği
Aile Hekimliği Polikliniği
Diş Polikliniği
Beslenme ve Diyet Polikliniği
Acil Servis
Yataklı Servis
Psikoloji Polikliniği
Özellikli Birimler
Evde Sağlık Birimi
Geleneksel ve Tamamlayıcı Tıp
Yaşam Polikliniği
Gebe Okulu
Personellerimiz
Uzman Hekimlerimiz
Uzm Dr. Yılmaz ÖZDEMİR
Uzm Dr. Aydın KAHRAMAN
Uzm. Dr Onur ŞEN
Uzm Dr. İpek EROL DUMAN
Diş Hekimlerimiz
Dt Gamze ÖZKAN
D.T Selin AYDIN GÜNGÖRDÜ
DT Mustafa ÇEÇEN
DT.Utkan Osman YANAR
Evde Sağlık Hizmetleri
Uzm Dr Merve HİCRET KÖMÜR
Acil Polikliniği Hekimlerimiz
Dr Esma Nur DUT
Dr Hatice KANES
Dr. Kübra BOZKURT
Dr Hilal HÜREL
Dr Emin Faruk YAVUZ
Dr Sami FAYAZ
Dr Şeyma Nur BAYSAL
Dr Yaren OĞUL
Tamamlayıcı Tıp Ünitesi Hekimlerimiz
Dr Nilüfer TURHAN
Beslenme ve Diyet Polikliniği
Diyetisyen Rabia AKSOY
Sağlıklı Yaş Alma
Dr. Batuhan TAVEL
Psikolog
Beyzanur KULABER
Resim Galerisi
İletişim
Hasta - Hasta Yakını Şikayet , Görüş ve Öneri
Çalışan Şikayet , Öneri ve Bilgi Edinme
MANŞET ALTI 2 Lİ MENÜ
Hasta Rehberi
Refakatçı Kuralları
Refakatçı Kuralları
26 Eylül 2022
REFAKAT POLİTİKAMIZ
;
Hastanemizde hizmet akışını engellemeyecek şekilde, hastanemizin imkanlarının elverdiği ve hastanın sağlık durumunun gerektirdiği ölçüde, uygun zaman ve yöntem dahilinde, belirli kurallar konularak, yatarak hizmet alan hastalarımızın tıbbi bakım ve psikososyal ihtiyaçlarının karşılanmasına yönelik hasta yakınlarının destek ve katılımı sağlanarak, kurumsal imajı arttırmak ve kaliteli sağlık hizmeti sunmak.
REFAKATÇİ KURALLARI:
Refakatçi gereksinimine hastanın doktoru tarafından karar verilmektedir.
Refakatçiler hastanın bakımına yardımcı olmak amacıyla hastanede bulunurlar. Bu nedenle hastane kurallarına uymaları beklenir.
Refakatçiler, tabiplerin direktifleri içerisinde hastalara bakmakla ve kurum disiplinine uymakla yükümlüdürler.
Refakatçiler kullandıkları yatak ve yatak üstlerini, dolap ve dolap üstlerini düzenli tutmak zorundadır.
Refakatçiler, hastaların pijama giymelerini sağlamalıdırlar.
Refakatçiler hastaya yiyecek, içecek getirmeyecek, hekim ya da hemşireye danışmadan hastaya hiçbir yiyecek, içecek vermeyecektir.
Refakatçiler hastaları ile ilgili herhangi bir sorun olduğu zaman hemşireye haber vermelidir.
Refakatçiler hastaneye ait eşya malzemeleri düzenli ve temiz tutacaklar, hastane malına zarar veren refakatçi, zararı karşılayacaktır.
Sizlere huzurlu bir ortam sağlanması için, hasta ve yakınlarının; hasta odası ve servis koridorlarında yüksek sesle konuşmaması, gürültü yapmaması şarttır. Ayrıca odalarınızda bulunan televizyonların başkalarını rahatsız etmeyecek şekilde kullanılması; doktor vizite saatlerinde ve saat 24.00 den sonra kapatılması gerekir.
Refakatçiler adlarına düzenlenmiş refakat kimlik kartlarını sürekli takılı tutacaklardır.
Refakatçiler ilgili hekim ya da hemşire istemi dışında, hastalarını hastane dışına çıkarmayacak veya yatağını değiştirmeyecektir.
Refakatçiler hastane içinde ve yangın merdivenin de tütün ve alkollü madde kullanmayacaktır.
Refakatçiler hasta odaları ve koridorlarda yüksek sesle konuşmayacak, çalışanları ve diğer hastaları rahatsız etmeyeceklerdir.
Refakatçilerimiz dinlenmek için kendilerine ayrılan refakatçi koltuğunu kullanmalı diğer hasta yatağını kullanmamalıdır.
Hastane yönetmelik ve hükümlerine uymayan, binaya, cihazlara, eşyalara kasti zarar veren, yapılan uyarıları dikkate almayan, diğer hastaların şikayet ve rahatsızlığına sebep olan hastalar ( hayati zorunluluk hariç ) ve hasta yakınları, uzman doktor ve baştabip onayı ile kurumdan çıkarılabilirler.
Refakatçi hastanın bakımına izin verilen ölçüde yardım eder. Hekim ve hemşirenin tedavi ve uygulamaları dışında refakatçiler hastaya herhangi bir uygulama yapmamalıdır.
Refakatçiye refakat kartlarını göstermek sureti ile ayrı bir ücret ödemeksizin kahvaltı, öğle ve akşam yemekleri verilir.
İleri derecede yaşlılar ve 18 yaşında küçükler refakatçi olarak kabul edilmez.
Hastanemizde izolasyonda (solunum, damlacık ve temas)olan hastalara refakatçi kabul edilmez.
Özellikli hasta gruplarında refakat kuralları ilgili klinik tarafından belirlenir.
Bu koşulları kabul eden kişiler refakatçi kalabilirler. Kurallara uymayan veya kuralları kabul etmeyenlerin refakatleri iptal edilir.
Acil durumlarda hastane tahliye alanları her katta tabelayla gösterilmiştir.
Öneri, teşekkür ve şikâyetlerinizi “Hasta İletişim Birimi”, “dilek-öneri kutuları” ve Web Sayfamızdaki” dilek-öneriler (e-posta)” aracılığı ile iletebilirsiniz.
Kahvaltı 07:00/07:30 öğlen yemeği 11:30/12:00 akşam yemeği 16:30/17:00 saatlerinde verilmektedir.
Vizit saatleri 08:00/08:30 -16:00/16:30
Hastane telefon numarası :02645825070 /1168
×